Zapisz się do newslettera NPM

Jesteś tutaj

Reklama

ZALETY REKLAMY W MAGAZYNIE  „n.p.m.”

Proponujemy Państwu dotarcie poprzez reklamę na łamach magazynu „n.p.m.” i na stronie internetowej www.npm.pl do wciąż zwiększającej się liczby miłośników gór, turystyki górskiej oraz do osób lubiących aktywnie spędzać czas. Moda na zdrowy i aktywny styl życia stale wzrasta.

GRUPA DOCELOWA
Czytelników „n.p.m.” - Magazynu Turystyki Górskiej łączy fascynacja górami, które stały się pasją ich życia niezależnie od płci, wykształcenia czy poziomu zamożności. Główną grupę odbiorców stanowią osoby w wieku 25-45 lat z lekką przewagą mężczyzn (55% wśród czytelników), z wykształceniem średnim lub wyższym (54%), zamieszkujących średnie i duże miasta, uprawiający sporty i turystykę górską na różnych poziomach zaawansowania i w rozmaitych formach.

INFORMACJE O TYTULE
Od pierwszego numeru, który ukazał się w 2001 roku, nakład wzrósł kilkukrotnie, by osiągnąć poziom 13500 egzemplarzy w roku 2016.

Średnia sprzedaż w 2015 roku wynosiła ok. 9000 egzemplarzy (rozpowszechnianie płatne razem, dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy).

  • cykl wydawniczy: miesięcznik - 12 wydań w roku
  • nakład: 13 500 egz./wydanie
  • format: 222 mm x 295 mm
  • kolorystyka: pełny kolor (4+4)
  • objętość: 76 stron z okładką
  • zasięg: ogólnopolski
  • dystrybucja: Ruch, Kolporter i PolPerfect, m.in. salony prasowe sieci Empik, Kolporter czy Inmedio.
  • promocje na imprezach (Przegląd Filmów Górskich w Lądku-Zdroju, Krakowski Festiwal Górski, Kolosy), targach, Biwaku Zimowym „n.p.m.”
     

REKLAMA W MAGAZYNIE DRUKOWANYM I W INTERNECIE

- powierzchnie reklamowe w wybranych blokach tematycznych
- pasaż - prezentacja produktów wraz ze zdjęciem
- artykuły sponsorowane
- reklama na stronie www.npm.pl (banery na stronie głównej i w dziale poradniki)
- banery w newsletterze „n.p.m.”
- sponsorowanie nagród w konkursach dla czytelników magazynu
- inserty broszur i katalogów reklamowych

 

Pytania dotyczące oferty reklamowej prosimy kierować do:

BIURO REKLAMY

DYREKTOR DS. MARKETINGU I REKLAMY

Zobacz też