Schronisko BPN na Poloninie Wetlińskiej

Moderator: Marcin K-G

kulczyk1
Posty: 1719
Rejestracja: 2013-08-22, 21:29
Lokalizacja: Roztocze Południowe

Schronisko BPN na Poloninie Wetlińskiej

Post autor: kulczyk1 » 2016-12-08, 18:36

Ostatni pobyt z noclegiem wczesną wiosną bieżącego roku.
Dwie sale wieloosobowe po 10 osób każda na stryszku. Spanie na pryczach dwu(dół) i jednoosobowych (góra). Należy mieć własny śpiwór bo do dyspozycji jedynie stare koce.
Jedna sala jadalna taka powiedzmy ogólna z bufetem , druga dla śpiących w schronisku.
Brak prądu, WC za granią w odległości ok 30m z tym , że skorzysta jedynie ktoś wyjątkowo zdesperowany.
Woda w źródle nieco powyżej granicy lasu czyli ok 500m.od schronu.
Za nocleg płaciłem powyżej 20 PLN.
W bufecie kawa , herbata może się mylę ale od czasu jak nastał tam Park nie widuję piwa.
Z potraw gorących jakieś zupki i bigos.
Nie jestem zwolennikiem nadużywania słów typu :kultowe czy klimatyczne więc w tym miejscu pewnie wielu się narażę ale moim zdaniem oprócz lokalizacji nie mają się tam czym zbytnio pochwalić.

Awatar użytkownika
buba1
Posty: 3156
Rejestracja: 2012-01-13, 17:07
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: buba1 » 2016-12-08, 20:40

Moze zle trafilismy w niepopularny termin ale w kwietniu 2016 (srodek tygodnia) nie bylo ani piwa ani nic cieplego do zjedzenia.
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam ta mniej uczęszczaną. Cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam"

na wiecznych wagarach od życia..

Awatar użytkownika
krzyś
Posty: 598
Rejestracja: 2013-10-28, 12:51
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krzyś » 2016-12-08, 21:35

kulczyk1 pisze:Nie jestem zwolennikiem nadużywania słów typu :kultowe czy klimatyczne więc w tym miejscu pewnie wielu się narażę ale moim zdaniem oprócz lokalizacji nie mają się tam czym zbytnio pochwalić.
Wyjątkowo zgadzam się z Kolegą....
Kiedy byliśmy zimą 2012 w sali zamarzła woda stojąca w beczce(na zewnątrz jakieś -10C) - ot ktoś nie zapalił w piecu :roll: ... O innych "wrażeniach" nie wspomnę.
Kilka dni później był tam znajomy. Napisał w relacji (na zaprzyjaźnionym forum):
"w Chatce pyszny kapuśniak w sali kominkowej, Lutek dokładał do ognia, Dorota grzała piwo".
Sam nie wiem co o tym sądzić...

P.S. Lutek stracił koncesję na piwo. PTTeK miał BPN - nie ma (takie chodzą ploty)

Awatar użytkownika
buba1
Posty: 3156
Rejestracja: 2012-01-13, 17:07
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: buba1 » 2016-12-08, 21:42

Jak my bylismy to nie bylo Lutka tylko jakis mlody chlopak. Mowil ze Lutek juz na dobre wyniosl sie w doliny
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam ta mniej uczęszczaną. Cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam"

na wiecznych wagarach od życia..

Awatar użytkownika
krzyś
Posty: 598
Rejestracja: 2013-10-28, 12:51
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krzyś » 2016-12-08, 21:45

buba1 pisze:Lutek juz na dobre wyniosl sie w doliny
Sprawdzę w miarodajnych źródłach...

Awatar użytkownika
menel
Posty: 9918
Rejestracja: 2009-01-10, 09:11
Lokalizacja: Wro

Post autor: menel » 2016-12-08, 21:52

To mój faworyt w rankingu. Ostatnio kimałem tam w lutym 2013 roku. Wygody i kibelek to sprawa marginalna dla mnie. Spałem tam ok. 6 razy w różnych porach roku, zawsze cenię tam noclegi zimowe, ot, dla widoków Tatr znad Chatki Puchatka :

Obrazek

Czy zajdę w dzień czy wieczorem, wrota zawsze są otwarte, tam nikt nie ma fochów, raz chyba zdarzyło mnie się kimać przy pełnej obsadzie. Jak dla mnie wszystkie schroniska mogłyby takie być. Nigdy tam nie zmarzłem, a zawsze wychodziłem z pozytywną energią na dalsze szlajanko, absolutny TOP.
ПУНКС НОТ ДЭД !

Awatar użytkownika
buba1
Posty: 3156
Rejestracja: 2012-01-13, 17:07
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: buba1 » 2016-12-08, 22:20

menel pisze:absolutny TOP
menel pisze:Wygody i kibelek to sprawa marginalna dla mnie
menel pisze:Czy zajdę w dzień czy wieczorem, wrota zawsze są otwarte
Nie pojme.. pogubilam sie.. To ty lubisz fajne klimatyczne schroniska nie bedace pensjonatami czy nie.. To ty chcesz miec wygody jak placisz za nocleg czy niekoniecznie? To ty popierasz otwarte wrota dla kazdego turysty nawet w przypadku braku miejsc czy wrecz przeciwnie..

Pamietam ze w poprzedniej rozmowie o schroniskach sie nie zgadzalismy w tym temacie. A w tym momencie z tym zdaniem musze sie zgodzic- bo dla mnie rowniez
menel pisze:Jak dla mnie wszystkie schroniska mogłyby takie być
To sie zgadzamy czy nie? :lol:
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam ta mniej uczęszczaną. Cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam"

na wiecznych wagarach od życia..

Awatar użytkownika
menel
Posty: 9918
Rejestracja: 2009-01-10, 09:11
Lokalizacja: Wro

Post autor: menel » 2016-12-08, 22:28

buba1 pisze:To ty lubisz fajne klimatyczne schroniska nie bedace pensjonatami czy nie..
Popieram ciekawe miejsca noclegowe, czy jest to schronisko czy pensjonat - jest mi to obojętne.
buba1 pisze:To ty chcesz miec wygody jak placisz za nocleg czy niekoniecznie?
Tak, oczywiście.
buba1 pisze:To ty popierasz otwarte wrota dla kazdego turysty nawet w przypadku braku miejsc czy wrecz przeciwnie..
Teraz to ja ciebie nie rozumiem. Jestem przeciwnikiem gleby.
ПУНКС НОТ ДЭД !

Awatar użytkownika
buba1
Posty: 3156
Rejestracja: 2012-01-13, 17:07
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: buba1 » 2016-12-08, 22:45

menel pisze:buba1 napisał/a:
To ty chcesz miec wygody jak placisz za nocleg czy niekoniecznie?


Tak, oczywiście.
ale wetlinski kibelek na dworze ci nie przeszkadza?
menel pisze: buba1 napisał/a:
To ty popierasz otwarte wrota dla kazdego turysty nawet w przypadku braku miejsc czy wrecz przeciwnie..


Teraz to ja ciebie nie rozumiem. Jestem przeciwnikiem gleby.
Sorki, moze to ja ciebie teraz zle zrozumialam. Bo "otwarte zawsze wrota" zrozumialam jako miejsce skad sie nie wyrzuca turysty nawet gdy nie ma juz miejsc, czyli udzielaja gleby. (Z tego co pamietam z dawniejszych lat to na wetlisnkiej udzielali)
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam ta mniej uczęszczaną. Cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam"

na wiecznych wagarach od życia..

Awatar użytkownika
menel
Posty: 9918
Rejestracja: 2009-01-10, 09:11
Lokalizacja: Wro

Post autor: menel » 2016-12-08, 22:58

buba1 pisze:ale wetlinski kibelek na dworze ci nie przeszkadza?
Buba, abyśmy się dobrze zrozumieli. Żeby z kija wywalić ja nie potrzebuję pisuaru obudowanego kafelkami, oświetlenia ledowego, zapachu lawendy ;-) . Idąc do Chatki Puchatka wiesz na jakie wygody się szykujesz, to nie jest tak, że wchodzisz i jesteś zaskoczona, prawda?
Pewne noclegi jesteś w stanie przewidzieć bez fiksowania się o wygody, bo one mają różne wymiary. Wiesz, że w Chatce Puchatka nie zaznasz prysznica, łóżka z pościelą i śniadanka do łóżka, ładnego sanitariatu, dokonuję wyboru. Czasem nocleg tutaj przepłacasz widokiem na Tatry, inwersją, widokiem na Gorgany, a czasem dupówą?

ps. Otwarte wrota, miałem na myśli, bo do ChP zachdziłem o różnych porach i nigdy nie spotkałem się z sapami, że nie ma miejsca, ale również nigdy nie spałem na glebie. Nawet nie wiem czy taka opcja tam istnieje.

ps 2. Ale przyznaj, kibelek jest czujny :

Obrazek

ps. 3
buba1 pisze:To sie zgadzamy czy nie? :lol:
W większości przypadków pewnie, że się zgadzamy. W mniejszości przypadków należy się też odrobinę podroczyć, bo wówczas jest sens dyskusji, ja tak uważam.
ПУНКС НОТ ДЭД !

Awatar użytkownika
buba1
Posty: 3156
Rejestracja: 2012-01-13, 17:07
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: buba1 » 2016-12-09, 09:30

menel pisze:Idąc do Chatki Puchatka wiesz na jakie wygody się szykujesz, to nie jest tak, że wchodzisz i jesteś zaskoczona, prawda?
tak powinno byc idac do kazdego schroniska w gorach! :mrgreen:
menel pisze: Ale przyznaj, kibelek jest czujny :
Zeby wejsc trzeba odkuc wejscie czekanem! :-P Odkladajac na bok moja prywatna niechec do zimy- jest piekny!
menel pisze:należy się też odrobinę podroczyć, bo wówczas jest sens dyskusji, ja tak uważam.
A pewnie! od samego klepania sie po plecach jest nudno! :mrgreen:
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam ta mniej uczęszczaną. Cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam"

na wiecznych wagarach od życia..

Awatar użytkownika
menel
Posty: 9918
Rejestracja: 2009-01-10, 09:11
Lokalizacja: Wro

Post autor: menel » 2016-12-09, 09:52

buba1 pisze:od samego klepania sie po plecach jest nudno! :mrgreen:
Piękne motto, pozwolisz, że wykorzystam ten cytat?
ПУНКС НОТ ДЭД !

Awatar użytkownika
buba1
Posty: 3156
Rejestracja: 2012-01-13, 17:07
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: buba1 » 2016-12-09, 10:02

menel pisze:pozwolisz, że wykorzystam ten cytat?
nie ma problema! :-D
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam ta mniej uczęszczaną. Cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam"

na wiecznych wagarach od życia..

Awatar użytkownika
menel
Posty: 9918
Rejestracja: 2009-01-10, 09:11
Lokalizacja: Wro

Post autor: menel » 2017-07-22, 06:51

Rzeczony przybytek będzie podobnież tylko do końca roku. Mają coś zrobić dla VIP-ów. Taką informację otrzymałem ze źródła dobrze poinformowanego.. :mrgreen:
menel pisze:nigdy nie spałem na glebie. Nawet nie wiem czy taka opcja tam istnieje.
Istnieje opcja gleba, cena taka sama jak za pokój, cena 20 złotych, nie pamiętam czy doliczają opłatę klimatyczną, wyjdzie wówczas 21,60 pln.. :mrgreen:
Na stronie BdPN to miejsce już nie figuruje w zakładce baza noclegowa.
ПУНКС НОТ ДЭД !

Awatar użytkownika
Bonus
Posty: 436
Rejestracja: 2015-12-07, 07:22
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bonus » 2017-07-24, 09:49

menel pisze:Rzeczony przybytek będzie podobnież tylko do końca roku. Mają coś zrobić dla VIP-ów. Taką informację otrzymałem ze źródła dobrze poinformowanego.. :mrgreen:
menel pisze:nigdy nie spałem na glebie. Nawet nie wiem czy taka opcja tam istnieje.
Istnieje opcja gleba, cena taka sama jak za pokój, cena 20 złotych, nie pamiętam czy doliczają opłatę klimatyczną, wyjdzie wówczas 21,60 pln.. :mrgreen:
Na stronie BdPN to miejsce już nie figuruje w zakładce baza noclegowa.
:shock: :evil: :cry:

ODPOWIEDZ