Absolutnie NIE POLECAM!!

dobre i złe, sklepy, promocje, wyprzedaże, ...

Moderatorzy: Madziul, Asia M., Marcin K-G, sebastian.f

Awatar użytkownika
nicdobrego
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-23, 09:40
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: nicdobrego » 2012-03-14, 10:40

Tommy pisze:Rzecz nie dotyczy sprzętu, ale nie znalazłem innego sensownego tematu to po pierwsze a po drugie określiłbym sprawe jako zwykłe nie polecam, bez absolutnie ;-)

Otóż nie polecam robienia zakupów przez neta w Skalniku. Po pierwsze strona nieaktualizowana, po złożeniu zamówienia okazuje się, że oferują coś czego nie mają. Po drugie, gdybym sam do nich nie napisał, to mógłbym jeszcze długo czekać na info, że mi nie zrealizują zamówienia. Po prostu nieprofesjonalne podejście.
Popieram. Zamówiłem rakiety które miały być dostępne od ręki, okazało się że nie są a przelew już poszedł. Nie mogę narzekać na załatwienie sprawy - pieniążki bardzo szybko wróciły na konto i nie miałem z tym żadnych problemów, to fakt, ale wygląda na to że w tym sklepie standardową praktyką jest łapanie klienta na zasadzie "byle złożył zamówienie, a potem jakoś to będzie". Niesmak pozostał, tym bardziej że jak się później okazało (i jak widać nadal okazuje) nie tylko ja się tak nadziałem.
Kiedy człowiek ma jakieś dobre usprawiedliwienie, otwiera drzwi złym usprawiedliwieniom.
Terry Pratchett

Awatar użytkownika
Marco
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-11-18, 19:05
Lokalizacja: Opole

Post autor: Marco » 2012-03-14, 12:04

To i ja mogę dorzucić tu kamyczek... Także w sklepie normalnym (tym na ul. Ładnej) wprowadzają klienta w błąd. Otóż swego czasu rozglądałem się za śpiworem puchowym i z polecenia menela mój wybór padł na produkt marki yeti którym ów sklep handluje. Pomyślałem, iż zbiorę większe zamówienie i skorzystam z promocji 3 w cenie 2. Przy okazji pobytu we Wrocku wstąpiłem do sklepu aby zapytać czy istnieje możliwość zamówienia towaru (aktualnie na stronie internetowej nie było modelu który mnie interesował) podczas trwania takiej promocji przez sklep internetowy i czy ta promocja wtedy go obejmie. Otrzymałem odp że i owszem nie ma problemu, tylko w chwili zamówienia trzeba wpłacić 30 % zaliczki tak aby mieli pewność że towar zostanie odebrany. Ucieszony czekałem na promocję i w międzyczasie napisałem tak dla ostrożności i upewnienia się maila do ich obsługi sklepu internetowego. Otrzymałem podobną odp. że można zamówić towar którego aktualnie nie ma na stanie wraz z wpłaceniem zaliczki ale (tu mały zonk?!) ten towar nie będzie mógł być objęty promocją bo w chwili jej trwania nie będzie fizycznie na stanie sklepu. Dwie osoby i dwie różne informacje z tego samego sklepu. Na moje szczęście w chwili gdy ogłosili rzeczową promocję wyjęli z jej obowiązywania produkty kilku marek w tym yeti. A na szczęście dlatego, bo zakupiłem śpiworek bezpośrednio od producenta po owocnych negocjacjach rabatowych podczas Festiwalu Górskiego w Krakowie.
...only way to cure stupidity is death...

ODPOWIEDZ