Trening górołaza

zamieść relację ze swojej wyprawy, poczytaj relacje innych użytkowników

Moderatorzy: Asia M., Marcin K-G, sebastian.f

Awatar użytkownika
Red-Angel
Posty: 2679
Rejestracja: 2011-04-16, 16:54
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Red-Angel » 2013-04-02, 20:28

mhu1979 pisze:Najlepsze są interwały we dwójkę :-) hehe
Masz na mysli to, czy to dopiero rozgrzewka do tego? :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
aleksandra
Posty: 790
Rejestracja: 2012-09-22, 13:04
Lokalizacja: Toruń/Warszawa

Post autor: aleksandra » 2013-04-02, 20:31

Ronc pisze:
aleksandra pisze:Special for You! I są pagóry :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEN04QGyh8o
Gdzie można kupić ten timer! Bez tego nie ruszę z ćwiczeniami :mrgreen:
Zamiast kupować, masz za free:
http://www.speedbagforum.com/timer.html
'Myślę o ludziach, których poznaję dzięki górom i o górach, które poznaję dzięki tym ludziom.'

Awatar użytkownika
Ronc
Posty: 6134
Rejestracja: 2009-04-22, 18:59
Lokalizacja: Kościan

Post autor: Ronc » 2013-04-02, 20:31

Dobra, uciekam, szukam w Krakowie osobistej trenerki :mrgreen:

Awatar użytkownika
aro1569
Posty: 241
Rejestracja: 2011-02-09, 12:15
Lokalizacja: Łodygowice k. Żywca

Post autor: aro1569 » 2013-04-02, 20:43

Niezła trenażerka, mysle że byłbym pojętnym uczniem :mrgreen:

Awatar użytkownika
mhu1979
Posty: 1314
Rejestracja: 2009-02-15, 08:55
Lokalizacja: Poznań RTE

Post autor: mhu1979 » 2013-04-03, 05:15

Red-Angel pisze:Masz na mysli to, czy to dopiero rozgrzewka do tego?
Hehe Red - tu widzę proste ćwiczenia... Trochę wyobraźni i ćwiczenia mogą być bardziej skomplikowane. :mrgreen:

aleksandra napisał/a:
Special for You! I są pagóry
http://www.youtube.com/watch?v=ZEN04QGyh8o
Alex - liczę, że w Twoim filmie będziesz miała podobną koszulkę do tej Pani. :mrgreen:
Dzięki za timer - dobra rzecz :-)
Gówniarzeria pierwszy raz w górach :-)

Awatar użytkownika
aleksandra
Posty: 790
Rejestracja: 2012-09-22, 13:04
Lokalizacja: Toruń/Warszawa

Post autor: aleksandra » 2013-04-04, 08:47

mhu1979 pisze:Alex - liczę, że w Twoim filmie będziesz miała podobną koszulkę do tej Pani. :mrgreen:
:mrgreen: taaa.... myślałam że badamy mięśnie a nie pagóry ;-)
'Myślę o ludziach, których poznaję dzięki górom i o górach, które poznaję dzięki tym ludziom.'

Awatar użytkownika
nuctea
Posty: 569
Rejestracja: 2009-12-26, 10:07
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nuctea » 2013-04-04, 09:20

aleksandra pisze::mrgreen: taaa.... myślałam że badamy mięśnie
Mhu, zapewne chętnie, zbada mięśnie klatki piersiowej :mrgreen:

Awatar użytkownika
aleksandra
Posty: 790
Rejestracja: 2012-09-22, 13:04
Lokalizacja: Toruń/Warszawa

Post autor: aleksandra » 2013-04-04, 09:22

nuctea pisze:Mhu, zapewne chętnie, zbada mięśnie klatki piersiowej :mrgreen:
Widocznie sami specjaliści i lekarze, Michun też twierdził że nosi miano higienistki na zlotach :mrgreen:
'Myślę o ludziach, których poznaję dzięki górom i o górach, które poznaję dzięki tym ludziom.'

Awatar użytkownika
mniklas
Posty: 501
Rejestracja: 2009-07-08, 21:42
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: mniklas » 2013-04-04, 20:59

Mój "trening" ogranicza się do codziennej krótkiej gimnastyki, codziennych spacerów z psem, najczęściej rowerowych, a jak jest śnieg to na biegóweczkach, oraz basenu raz w tygodniu. W weekendy jakieś wycieczki rowerowe lub piesze. Na przemęczam się :-)

Co do ćwiczeń, to fajne są ćwiczenia z dziećmi. W sobotnie i niedzielne poranki gimnastykę robię z czteroletnią Zuzią, która też robi dzielnie ćwiczenia, na których końcu są pompki. Wtedy włazi mi na plecy i mam dodatkowy, miły ciężar. Innym urozmaiceniem jest podnoszenie dziecka jak sztangi :-)

A co do tematy: czy się rozciągać, czy nie, to zdania są bardzo podzielone. Dziś przeczytałem, że rozciąganie zmniejsza siłę i moc mięśni: http://well.blogs.nytimes.com/2013/04/0 ... o-stretch/

Awatar użytkownika
mhu1979
Posty: 1314
Rejestracja: 2009-02-15, 08:55
Lokalizacja: Poznań RTE

Post autor: mhu1979 » 2013-04-05, 04:23

aleksandra pisze: nuctea napisał/a:
Mhu, zapewne chętnie, zbada mięśnie klatki piersiowej

Widocznie sami specjaliści i lekarze, Michun też twierdził że nosi miano higienistki na zlotach
Możecie mnie dziewczyny podszkolić w tej anatomii, bo jak czytam te posty, to chyba z teorii słaby jestem :mrgreen:
Gówniarzeria pierwszy raz w górach :-)

Awatar użytkownika
nuctea
Posty: 569
Rejestracja: 2009-12-26, 10:07
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nuctea » 2013-04-05, 17:18

mhu1979 pisze: chyba z teorii słaby jestem :mrgreen:
Zatem mhu, specjalnie dla Ciebie, Teoria


Obrazek

Obrazek

Obrazek

:mrgreen:

Awatar użytkownika
werrrka
Posty: 328
Rejestracja: 2013-03-18, 20:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: werrrka » 2013-04-05, 17:50

nuctea, padłam po ostatnim poście :mrgreen: to forum mnie nigdy nie przestanie zaskakiwać :-D

Awatar użytkownika
Michun
Posty: 7437
Rejestracja: 2009-04-24, 13:03
Lokalizacja: Western Front

Post autor: Michun » 2013-04-05, 19:29

Jemu chyba chodzilo o damską anatomię a nie o faceta z tym dźwigaczem jądra :-P Ale to sobie wyjaśnicie na ognichu :lol:
"I don't hate people, I just feel better when they aren't around"
Ch. Bukowski
www.mojasciezkawgory.blogspot.com

Awatar użytkownika
mhu1979
Posty: 1314
Rejestracja: 2009-02-15, 08:55
Lokalizacja: Poznań RTE

Post autor: mhu1979 » 2013-04-07, 11:31

Nuctea - dzięki - teraz wiem, ze muszę forum czytać do deski przed zlotem. A dźwigacz jadra wymiata :-) Ciekawe, czy jest wersja damska - np. dźwigacz jajników :-)
Gówniarzeria pierwszy raz w górach :-)

Awatar użytkownika
buba1
Posty: 3156
Rejestracja: 2012-01-13, 17:07
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: buba1 » 2013-04-09, 19:32

mniklas pisze:W sobotnie i niedzielne poranki gimnastykę robię z czteroletnią Zuzią, która też robi dzielnie ćwiczenia, na których końcu są pompki. Wtedy włazi mi na plecy i mam dodatkowy, miły ciężar. Innym urozmaiceniem jest podnoszenie dziecka jak sztangi :-)
Jak bylam mala to tez zawsze robilam z tata taka sama gimnastyke! :mrgreen: Identyczna! :mrgreen: Uczestniczylam tez w treningach gorskich sluzac za balast. Ale jak skonczylam 6 lat to sie skonczyly piekne czasy radosnego zdobywania gorskich szczytow :-P
"ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam ta mniej uczęszczaną. Cała reszta jest wynikiem tego, że ją wybrałam"

na wiecznych wagarach od życia..

ODPOWIEDZ