Znaleziono 1711 wyników

autor: kulczyk1
2014-11-21, 22:13
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Iiii tam niezły , laski nie chciały chodzić bo pojawiły sie juz pogłoski o miejscowych grizzli. A z rakietami mając w pamieci poprzednia zime trudno se robić nadzieję.
autor: kulczyk1
2014-11-21, 21:30
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Czas na ostatnią część tegorocznych Bieszczadów. W październiku padła propozycja od grupy rymanowskiej wyjazdu w połoniny by nacieszyc sie kolorami. W związku z tym , że ostatnie tygodnie były suche nie spodziewałem sie zbyt intensywnych kolorów ale co tam góry to góry. Ludzi spodziewaliśmy sie mnós...
autor: kulczyk1
2014-11-17, 20:55
Forum: Alpy
Temat: Słowenia
Odpowiedzi: 901
Odsłony: 174131

No swiatło miałeś rewelacyjne tylko pozazdrościć.
autor: kulczyk1
2014-11-14, 17:48
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Ooo tak, to jest lokum. Kulczyk1, stryszek trzyma się??[/quote]

Byłem tam ostatnio ponad rok temu ale wszystko było pieknie utrzymane w środku sucho i czysto. Ruch tam jest na tyle mały, że nie ma komu nasyfić.
autor: kulczyk1
2014-11-14, 17:07
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Jeszcze a propos bieszczadzkich wiat. Najbardziej bezsens budowy wiat przez park rzuca sie w oczy na przełeczy pod Czerteżem . Niby wszystko normalnie typowa wiata ni to bróg ni to pasnik dla zwierząt chroniacy jak napisał Menel jedynie przed słońcem ( i to gdy słoneczko jest w zenicie lub zajmiemy ...
autor: kulczyk1
2014-11-13, 13:10
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Na stronie parku to może i regulamin korzystania z wiat ogniskowych jest, ale po próbie dotarcia do treści tegoż regulaminu wyskakuje mi informacja: Nie masz uprawnień, aby zobaczyć tę część witryny. Musisz się zalogować. :mrgreen: Spróbuj tu str.23 http://www.bdpn.pl/dokumenty/regulamin/regulamin_...
autor: kulczyk1
2014-11-13, 12:25
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Robimy dłuzszy popas obok tego mistrzostwa swiata , którym jest wiata BPN. Slyszalam ze to "mistrzostwo swiata" cieknie w czasie deszczu i jeszcze jest duze prawdopodobienstwo ze cie pogonia jak sprobujesz tam spac... :roll: po proziaku co to? Oj Buba to był sarkazm z tym mistrzostwem - wiaty sa be...
autor: kulczyk1
2014-11-12, 22:41
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Miał być ciag dalszy wiec jadziem. W czerwcu udaje się zorganizowac wyjazd stadny . Cztery osoby z północy , trzy z południa Podkarpacia wspólnym mianownikiem jest Zdrój w nazwach naszych miejscowości. W związku z "obłożeniem" :-D u naszego kola Gabrysia rozbijamy na podwórzu namioty. Po przepakowan...
autor: kulczyk1
2014-11-10, 21:40
Forum: Inne
Temat: Ku....a podobno Ktoś był na Roztoczu!
Odpowiedzi: 87
Odsłony: 14761

Lidka K. pisze:lektyki powiadasz? damy im czas do wiosny i powtórka z wyjazdu, synu fantastycznej Janiny :lol:
Oj może nie lektyki ale dalekowschodnie riksze to na bank - kandydaci jako powożący
autor: kulczyk1
2014-11-10, 19:34
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Z racji swego miejsca zamieszkania w Biesy mam najblizej i bywam tam kilka razy w roku. Sezon narciarski w tym roku jaki był każdy pamieta więc juz w marcu zaczęło mnie "nosić". Robie sie marudny , upierdliwy ogólnie nie do życia w podstawowej komórce społecznej. Najlepsza z żon toleruje to pare dni...
autor: kulczyk1
2014-11-09, 22:08
Forum: Inne
Temat: Ku....a podobno Ktoś był na Roztoczu!
Odpowiedzi: 87
Odsłony: 14761

Mysliwym nie posłużą bo na każdej są zakazy wjazdu a często zamknięte rogatki. Myslisz?? Ja wiele razy takowych spotkalam jezdzacych swobodnie i na legalu po lesie, kiedys to nawet wjechali na srodek łaki i zadzwonili do lesnikow ze rozbilismy tam namiot i "niszczymy przyrode". Lesnicy oczywiscie p...
autor: kulczyk1
2014-11-09, 17:34
Forum: Inne
Temat: Ku....a podobno Ktoś był na Roztoczu!
Odpowiedzi: 87
Odsłony: 14761

Siec nowych asfaltowych dróg leśnych wykonanych w ostatnich latach jest tak gesta Zawsze mnie to zastanawia... Asfaltuja lesne drogi bo nie maja na co wyrzucic kasy czy chodzi o to zeby sarenkom sie wygodniej chodzilo i sobie nie ublocily kopytek, czy zeby mysliwi mogli dogodnie dojechac swoimi wyp...
autor: kulczyk1
2014-11-09, 16:21
Forum: Inne
Temat: Ku....a podobno Ktoś był na Roztoczu!
Odpowiedzi: 87
Odsłony: 14761

Dzieńdoberek. Obiecałem napisać kilka słów Roztoczu Południowym(Wschodnim) zpunktu widzenia autochtona. Przewodniki- najlepsze moim zdaniem jest "RoztoczeWschodnie-przewodnik nie tylko dla turystów" Włada i Wisniewskiego dokładny i przystepnie napisany, czyta sie jak beletrystykę. Jako uzupełnienie ...
autor: kulczyk1
2014-11-09, 09:09
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Skąd: Roztocze Południowe Byli my tam w tym roku forumowo bandą całą ;-) Hej:) Przejrzałem Waszą relacje - nieźle ale w wolnej chwili jak znajdę fotki pokażę co omineliście będąc blisko. Lidka niech tylko opanuję te wszystkie :edytuj , cytuj ,img , URL to obiecuję Ci , że Biesami cytując tow.Gierka...
autor: kulczyk1
2014-11-09, 09:08
Forum: Beskidy
Temat: Bieszczady A.D. 2014
Odpowiedzi: 47
Odsłony: 6275

Vlado pisze:
Skąd: Roztocze Południowe
Byli my tam w tym roku forumowo bandą całą ;-)
Hej:)
Przejrzałem Waszą relacje - nieźle ale w wolnej chwili jak znajdę fotki pokażę co omineliście będąc blisko.